Härliga lördag :D

Jag får väl säga att det har varit en hyfsat lyckad lördag... Än så länge... Vissa grejer jag ångrar, och får nu stå mitt kast men tack för att det blev som det blev *ler* Du vet vad det betyder :D Och vad du betyder!

Och du... Som tror du e så mycket bättre än mig... Hoppas faktiskt att du pallrar dig in och läser för du bör känna igen dig... Så omogen du är... Jag ska komma när du ropar, men vill jag något så e jag bara jobbig... Nej du så funkar det inte... Och så funkar inte jag... :) Så ha det bra för nu ger jag dig inte fler chanser... Visst kan prata om väder och vind men inte mer... Pallar inte med folk som blir så konstiga när de dricker lite...

Nu blir det hockey oc hen kopp kaffe... Hoppas du mår bra Frida... Och hoppas att ni kommer ner snart =)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback