Vilken...

Match...

Eller som Arne Hegerfors hade valt att säga "Vilket tempo, vilket drag", för så var det verkligen matchen igenom! Man stor som på nålar hela tiden! Men jisses vilket tryck de skapade.,..

Jag som inte e något särskilt stort fan av Tifon, måste säga att tifot igår var GRYMT snyggt! Såna lite organiserade tifon då och då tycker jag e helt okej. Men inte bara för att det ska så vara...  Rösten bör väl i så fall lvara bästa tifot? Tycker jag... Men alla har ju rätt till sin åsikt och jag vet att det finns många som brinner för tifon och all cred, respekt till dem....

Sista arbetsdagen idag och jag e helt slut... Skulle lätt kunna stanna hemma... Och visst hade jag haft anledning... Halsen kärvar (Dock beror det nog mer på gårdagen än förkylning) och jag e TRÖTT!!! Men men... Inte så många barn idag... Kanske några till som droppat av...

Jag skulle inte skrika igår hade jag bestämt mig för... Eftersom jag får hosta såfort jag höjer rösten... Men det funkade inte alls... Luften gick ur mig direkt jag kom dit sen var det bara att följa med i stämningen. Fanns inget att sätta emot... Och grabbarna bjöd ju på show... Shit... Backarna... De jag klagat och ojat mig för hela säsongen... Herregud... Imponerande... Och Ville... Det e en fröjd att se honom på isen... Han verkar ha så grymt skoj... Att det sen enligt mig verkade vara fritt fram att gruffa med honom igår det får väl vara så... Och att domaren tydligen har lite svårt att skilja på Vitt och rött det får väl stå för honom... Två leksingar åker ihop och en Malmöspelare åker ut??? Nåja... Det här var en match.... 9 kvar... Jag står fast vid att det inte räcker hela vägen... Mora och Leksand... Det e mitt tips... någon som sätter emot?

Nu... Kaffe och en macka... Sen göra vid sig och till jobb.. Ikväll e det bingo :DVinna jackpotten kanske????*hehe*

Kram på er allihop...

image178 Kan det gå? Kan det få lov att stå 2008 på den??????

Lämna en kråka tack!
Postat av: Ce

Jag säger imot dig. det blir Malmö + ? Mora ?!

För 2006 är nästan samma som 2008, om du tittar på sista siffran. så visst ska det kunna stå 2008 denna gången. ;)

drömma kan man väl få göra? =)

2008-03-20 @ 12:27:16
Postat av: Ce

en sak till där ju.. Malmö & Mora.. M & M... ahh det säger sig själv att det blir dom två? eller ? hahaha

2008-03-20 @ 12:28:03
Postat av: Ese

*hehe* Pessimisten har blivit optimist;) M &M... Den var nästan bra :P


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback