Vart...

Har då den här långhelgen tagit vägen??? Vad har jag gjort??? Absolut inget... Men mne skönt med extra lediga dagar...

Idag ska jag in till Malmö för att fixa ett pass... Äntligen leg typ :D Sen måste jag se till att få städat lite... Får spel här hemma nu...

Och telefonen bråkar med mig igen... *suck* Vette fan vad som e fel men helt plötsligt ringer den upp folk... Och helt plötsligt kan jag inte trycka någonstans :S Känns som om det kommit något kletigt klibbigt på tangenterna... Men men... får väl se om det går att fixa till... annars får jag ta nödtelefonen *ler*

Dags att öppna idag... *suck* Har knappt sovit en blund i natt... Varit orolig för att jag itne skulle höra klockan eftersom telefonen bråkar så... Får se till att skaffa en väckarklocka till...

Otäck skada i söndags... Martin Samuelsson... Usch jag lider med dig Martin... Brutet vadben stod det iaf i tidningen... Såg väldigt otäckt ut...

Ja nej om man skulle gå och koka de där äggen jag lovade Erika... Har ändå inget vettigt att skriva om... *skratt*

Ses vi på torsdag då tjejer????;O) Tina, Cajjo, Fjida??? I hope so :D

Kjamisar på er alla

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback