Tänkte...

Igenom massa saker i helgen och när jag fick reda på vissa saker blev det till att tänka ännu mer... Och jag e glad... Väldigt glad för hans skull=) Det riktigt bubblar av glädje inom mig och jag vet itne ens vad som bidragit till detta....

Och så himla glad för andra vänners skull oxå... Det förtjänar ni!!!

Dags för öppning idag och ajg har mer eller mindre varit vaken sen 3 :S Jippi... Eller itne... Och synen som mötte en när man tittade ut var inte mycket roligare... Ser himla halt ut... Och kallt *brrr* Och jag som lämnade min jacka på jobb :S Smart... Eller då inte :S Får dra på mig massa lager istället...

Ett iup samt ett med Erika idag... ska verkligen bli spännande att höra hur det går för henne... Tror dock det går bättre än vad det gjorde i höstas :D Och det e så himla skönt...

Fasen vad vattenkokaren tar låååång tid på sig efter att jag kalkade av den :S Sitter och väntar på en kopp kaffe... Och den lär jag få vänta på ett tag... Men men då hinner man kanske göra vid sig... Så slipper jag stressa sen =). Og om klockan ändå vore lite över 4... Då skulle jag varit hemma... Satt mig i soffan och dragit om mig en filt och tittat lite på tv:) Eller tagit en lur;) Nice...

Tja matchen i söndags blev väl ungefär som jag sa... Det kändes iaf inte som om det gavs 100% någon stans... Men det var härligt att se folk igen... *ler* Saknat er ju :D Men grabbarna behöver verkligen ta nya tag inför kvalet... Lite pessimism säger mig att de inte räcker hela vägen fram... Tyvärr... Men mitt hjärta hoppas och vill så innerligt... Men jag kan ju lugnt påstå att jag itne e så övertygads som jag var säsongen 2005/2006 om att Mif går upp... Då var det bara en självklarhet... Nu känns det väldigt väldigt avlägset...:( Jag vet att man ska tro på sina grabbar, men de verkar inte riktigt tro på sig själv... Så... Nåja överbevisa mig gärna grabbar :D Det hade varit trevligt :D MYCKET trevligt=)

Sådär... Nu var det nog dags för kaffe och att göra vid sig...

Stor bamsekram till alla

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback