Suck stön pust

Lägger inte ner mer möda på gårdagens match... Orkar inte..

Nåja nya tag imorgon mot Mora... Då måste ni fan spela som mot Leksand grabbar!!!

Glad påsk på er alla... Vilket otrevligt väder det e... Ska väl ner en runda till stan snart och se till att få tag i lite ägg... Sen ska jag inom på jobb och hämta ett par skor som jag glömde.... Ska mest ta det lugnt idag faktiskt... Inte stressa upp mig alltför mycket känns det som... Tvättar imorgon och sen e det hockey... Det e all stress jag tänker utsätta mig för såhär i påsk *hehe*

Nej nu e det dags för lite kaffe och kasnke ett bättre humör...

Puss

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tim

Glad Påsk till dig med Kram/Tim

2008-03-22 @ 16:20:25

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback