Sjuk

Hostat mest hela natten... Varit vaken från halv tre till nu och nu e jag så sår i halsen så jag vet itne vad... :S *suck* SOm tur e har iaf inte ERika vaknat... Men nu ska hon snart stiga upp så det e väl lika bra att väcka henne...

Så idag ska denna svensken krypa ner under täcket och titta på tv mest hela dagen... Kan vara skönt det med... Mest för att se om hostan kan försvinna!

Låg i badet och tänkte igår... Ja alla har vi våra favoritplatser för filosofi och min e badet *hehe* Tänkte på hur mysigt jag har det och så mysigt det kan bli sen... Fantiserade oxå lite om hur det kunde bli, även om jag vet att det INTE blir så, men det kändes faktiskt lite spännande och mysigt om det hade blivit så =) Nu blir det ju inte det men man måste ju få lov att drömma *ler*. Hann även med lite funderingar inför Ikea rundan den 29e=) Vet på ett ungefär hur och vad jag vill ha... Ska bli mysigt med lite nya lampor och så här hemma... Lääängtar =) Lite nya påslakan blir det oxå pengar till... får väl ta och önska mig ikea presentkort alltid *hihi*

Hockey på torsdag och då hoppas jag verkligen att jag e kry! Orkar fan itne gå hemma hela tiden... Tror bara det blir idag jag går hemma... Eller rättare sagt hoppas det bara blir idag... Har ett iup på onsdag oxå och det tänkte jag skriva idag... Så e det bara lite smådetaljer att fixa på onsdag elleri morgon eftermiddag...

Nej nu e det dags att få upp Rikan skrikan:) Pussssssss

Lämna en kråka tack!
Postat av: Anonym

Inget bra ju krya på dig och drick honungsvatten så lenar det halsen lovar smakar pyton men hjälper kanon. Hoppas på snar bättring kram/Tim

2008-03-10 @ 20:30:23

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback