Sjuk igen...

La mig med lite över 38 graders feber...  Vaknade ungefär likadant, men eftersom natten spenderats med dubbla täcken så kände jag mig bättre... Gick till jobb och det hela slutade med att jag jobbade över en halvtimme... Aja... Det spm inte dödar härdar tro jag bestämt det heter....

Vädret e ju så himla underbart att man bara längtar till stranden... Men ajg tog det säkra före det osäkra och stannade inne... det kan ju vara fullt på dalabadet ju :P *hehe* Eller då inte...

Värmer mig istället med en god kopp Latte Macchiato och skriver lite strunt här...

image165

Igår var ju Cajoline och Fjida här och fotonörd som jag kan vara ibland så kommer här ett foto på dem oxå :P

    Sa jag ett??? Menade såklart 2 :P:P

Hittade ltie gamla kort på kameran oxå *hehe* Från Telenor arena... Några har jag nog lagt in tidigare men itne alla... ska se om det inte går för slött(Jag vet Frida att min dator e slö *hehe*).


Nej det gick för slött :P Tar resten en annan dag...

Kjamisar på alla som förtjänar det :)

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback