Så sitter man här igen...

Fullt utvilad för en gång skull... *hehe*

Undrar så om det hänt dig något eller om jag sagt något... Men men... Du hör väl av dig när du kan... :) Annars får jag väl ta det oxå... Ingen fara... Fast visst e det lite trist... Lite ledsen kommer jag nog att bli men så e väl livet....

Annars flyter det mesta på... Ska ev bort idag.. .Vet inte ännu hur det blir... Inte alls pigg på det men har an lovat så har man... :S Men det blir bara den här gången det e ett som e säkert...Sen har jag kanske fått fixat mitt spel :D Hoppas jag *hihi* Eller jag har inte fixat det men får det idag isf... Så inatt blir det spela av då¨....

Ska snart ner till stan för att handla lite av min älskade ost... Sen hem och göra vid tvätten :S Sen får vi se vad det blir av...

Oh lite oväntade resultat i Playoff igår =) Mste säga att jag inte hade haft något emot att Borås går vidare... =) I Växjö Västerås så kan det vara hugget som stucket vem som tar playoff två platsen... Vill inte ha någon av dem i kvalet... *hehe* Men men... Någon måste ju dit =)

Lite kaffe kanske vore på sin plats... Och sen ner till stan... Mums med dansk gräddädel ost på rostad macka *hihi*

Sen måste jag nog se till att städa lite här hemma... Får panik... :S Inte orkat i veckan för det har varit  en hemsk en... Helt slut när man kommer hem ju :S Men nu kommer barnen hem i morgon så då kan man ju se till att det e någorlunda i ordning...

Puss kram på er alla

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback