Pinsamt....

Nåja det löste sig med telefonen och jag behöver inte ens köpa en ny :S Pinsamt värre, men men... Ändå kollade jag det ett antal gånger... Jaja... *hehe* Jag och tekniska prylar e ingen bra kombination... Och det har jag aldrig påstått heller :P

Isch ja... Imorgon smäller det... E inte ett dugg nervös inför imorgon... Ser bara fram emot att äntligen få komma på stadion igen =) Så nice *ler* Fredag däremot har jag lite ångest inför... Då möts ju Rögle och Mif... Har ju inte gått något vidare för Mif mot dem innan på säsongen, men nu e allvaret här så nu håller vi alla tummar att det ska gå... Ska väl sitta hos Daniel och se den... Bita på naglarna osv... För att sen gå ut och äta...

Den största ångesten e väl att jag inte e där uppe på fredag men det funkar inte... Hinner inte tillbaka till Trelle innan 18.50 :S Och pappa e viktigare faktiskt... På tal om pappa så kommer han snart upp hit med en telefon åt mig :P Inte så att jag behöver den nu men iaf.... Alltid bra att ha om ifall att den andre får ett ryck och lägger av igen;)

Oh nässpray... *ler* Kan andras igen... Tjoho!!!! För jag tror fn jag e döende eller något *hehe* Så svårt e det andas... 

Nåja nu ska jag ta och dricka varmt, tycka synd om mig själv och så vidare...

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback