Ola.... Ola...Ola!!!!

Heja Ola... :) Hoppas verkligen att Ola går vidare till Globen... Och dessutom tycker jag inte Häggkvist/Johnssons låt e något vidare :S

Så Goooo Nordman =) Har alltid varit lite av en favorit ända sen gymnasiet när vi gjorde en teckenspråks sång av "Be mig" tror jag det var i 3an... Och Rikard var ju tokförtjust i honom så det blev ganska mycket Nordman hos oss :D

Har börjat planera inför IKEA besöket med Eva den 29e...(Om det inte e hockey då alltså;)

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Nordman gick vidare =) Oh vad härligt!!!!*ler*

Känner mig inte ett dugg intresserad av att se hur Kiruna ser ut trots det som hände för ett par år sen... Fan vad jag avskyr att jag föll för honom... Inte så att vi träffades eller något men hans röst fick mig att smälta... Hans sms fick det att pirra i hela mig... Och vi skulle träffas... Trodde iaf jag, men feg som han var så bröt han... Och tog upp kontakten igen... Men såhär i efterhand har jag kommit underfund med att han bara lekte med känslor... Han blev sur  när jag pratade med andra killar men själv hade han gästboken på lunar full av tjejer... Och ajg brydde mig inte... Nåja Micke... Hopaps du har det bra iaf och fått det så som du vill ha!

Nej nu ska jag ta och förflytta mig till soffa nigen eftersom min digitalbox precis flippade ur :S

Puss och kram på alla mina vänner

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tim

Tyckte du att rätt låtar gick vidare? Jag hoppades att Suzzie Tapper skulle ta sig till final men så blev det tyvärr inte Ha det bra kram/Tim

2008-03-09 @ 10:15:38
Postat av: Ese

Nja... Jag hoppades på Ola och Nordman men hälften rätt får man väl vara nöjd med:)

Postat av: Tim

Absolut vem vill du ska vinna i den stora finalen i globen på lördag? kram/Tim

2008-03-09 @ 11:02:05
Postat av: Ese

Linda Bengtzing... Du då?

2008-03-09 @ 11:08:54
URL: http://esenese.blogg.se
Postat av: Tim

Tror Charlotte Perelli eller Sanna Nielsen har bäst chans i den stora finalen i Belgrad så det är väl mina.

2008-03-09 @ 16:43:49

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback