Ohhh

Oh vilket väder *ler' Känns nästan som sommar... =) Nu saknas bara lite värme så e det löst :D Blev inget av att jag skulle iväg och lika bra det... men men... *ler* Hade ju hoppats få ett spel iaf;) Men det kommer väl senare då *hehe* Börjar få lite abstinens nu...:P:P

Carro ska visst sova här i natt :)Trevligt!!!

Annars e det tvättstugan som gäller nu *suck suck* Har tvättmedel så det räcker precis... Måste komma ihåg att handla mer till nsäta lördag... :P För då e det ju stortvätt :S Jippi vilket roligt liv jag har :S Helgerna ser i princip likadana ut alltid *hehe* Men men... Det blir väl ändrig sen hoppas jag iaf... Kan nog snart återgå till fredagstvättningarna iaf :D

Nej nu ska jag inte svamla mer men vet att jag saknar dig massor och hoppas inget hänt!!!

Kram kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback