Och så...

Har det mesta löst sig igen...

Fick ett mess som talade om att telefonen varit avstängd... Och att ajg kunde ta det lugnt... *Ler* Kändes så himla skönt...

Idag e det tjejkväll på Valen :D Ner och kolla Ola och Frida :D Men först ska man ha pk på jobb *suck*

Har så grymt ont i huvudet idag så jag vill bara gå och sova bort hela dagen... Men nej då man ska ju jobba...

Usch får sätta mig med räkningar och så ikväll *ryser* Mindre skoj, men ajg får iaf bo här en månad till för hyran dras på autogiro *hehe*

Tja har väl inget mer intressant att skriva... Eventuellt till Arlöv och Cajoline på lördag... Men det e beroende på hur jag hinner eftersom jag och Eva har en runda på Ikea att reda först :D Nice nice :D

Nej nu får jag väl ta och dricka en kopp kaffe så man kommer igång och sen göra vid sig... Börjar ju 9.15 idag...

Ha en bra dag allihop... Kjam kjam

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback