Melodifestivalen

Den här gången tycker jag det var helt okej låtar, mne Linda är och förblir min favorit :D Hon e super...  Sen hoppas jag att Charlotte Perelli (Tror det stavas så) går vidare oxå :D

Ska snart ner i källaren igen *suck *Ta upp det sista... Sen blir det till att stryka och eventuellt se lite film oxå... Frida och Cajoline kommer inte idag för Frida stackaren blev sjuk *kramar om*

Gick och tänkte innan.... Hur hade livet sett ut om jag gjort ett annat val för många år sen? Hade jag mått bättre än jag gör nu??? Tror knappast det... Men ekonomin hade det inte varit något fel på... Men å andra sidan hade jag knappast troligt träffat TInis, Lena och Tess...=) Hade nog inte börjat umgås med Daniel så mycket och jag hade definitivt INTE träffat DIG!!!!

Så ärligt talat är jag glad att jag valde som ajg gjorde när jag stod i det vägskälet... Har tagit mig upp och blivit en helt annan människa... Därmed inte sagt att han e någon dålig människa absolut inte... Och han har gett mig det bästa jag har, men vi var inget bra för varandra...

Nåja enough of that...  Ska snart ut i blåsten som sagt och känna mig blåst *hehe*

Pussssssssssssss

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback