Lördag igen...

Bidde inget ikea idag :( Men men... Mår faktiskt lite illa så det e ganska lugnt med det...

Vill gärna se matchen hos Tina men känner att jag inte riktigt orkar bussresan in dit :(:( Så mest troligt blir det att jag går ner till mamma och lägger mig på deras soffa;) Har redan förvarnat att jag tänker occupera tvn ett par timmar :P

Sitter här och lyssnar på Ola... *hehe* Så jättebra e inte skivan, men helt klart "lyssningsbar". Men HERREGUD.... Den grabben... Jag har itne riktigt smält det ännu. Borde vara förbjudet att vara så het;) Synd att det e fejksolbränna bara :P *viftar med handen framför sig likt en fjortis* Oh hot hot hot!!!

Jaha så e det dags att möta Brynäs uppe i Gävle... Faktiskt den matchen ajg fasar mest för... Kan avgöra mycket idag... Vinner Malmö (Vilket jag tror det finns chans till, men vågar inte hoppas) e det förstaplats för Hökarna... Förlorar man och Mora vinner mot Leksand(Vilket jag tror e möjligt... Men det e ett "Daladerby så man vet aldrig) så e det 3de platsen... Vinner sen Leksand blir det istället 4e platsen... Mycket som står på spel idag :S Men jag tror på mina "boys" så tre poäng e ingen omöjlighet...

Vill skicka en krya på er hälsning till Tina, Cajoline, Fjida och Daniel... Stora pussar och kramar på er!!!

Lämna en kråka tack!
Postat av: ameli&emelie

Ola är ganska så bra ;D hopaps du får en bra dag :)

Postat av: Hanna

Ett hockey fan här ser jag :P Jag ska nog se matchen sen, fast min bror lirar i LHC :D

2008-03-29 @ 13:27:17
URL: http://hannajunland.blogg.se
Postat av: Hanna

Jaså, joo vars :) haha nära men jonas är det :P

2008-03-29 @ 17:32:24
URL: http://hannajunland.blogg.se
Postat av: Hanna

haha joo försöker kolla så mkt som möjligt, kör ju innebandy och ska lira sm snart så har ganska fullt upp själv :P

2008-03-29 @ 19:17:58
URL: http://hannajunland.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback