Långfredag...

Och ett stooooooooooooooort grattis säger jag till pappa som blir 55 idag och till Camilla som blir 30 !!!! Älskar er!!!

Vidare så e det derby idag... Och jag missar det... *suck*
Men pågar... IDag e det lite upp till bevis... kämpa på som i onsdags så ska det nog gå vägen!!! Jag har fortfarande itne riktigt kunnat smälta den glöden det fanns i laget. Alla brann lite tyckte jag och det e inget man har sett mycket av i Mif innan tycker jag :D Så nu kan ni väl se till och vinna ett derby;) Hade varit så himla skönt att få starta påsken med en vinst till :D

Det har klyddats en massa med det här med pappa så nu blev det itne att jag äter utan bara precis går dit och gratulerar... Ska ta och köpa något lite till honom på vägen oxå...

Ska bort till Daniel och se så mycket av hockeyn jag hinner...

Nej ett trist inlägg så här på morgonen men Go Redhawks :D

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback