Kvalserie....

Premiär idag!!!! Nerverna e lite grand på spänn det går inte att förneka... Hoppas bara på att allt flyter på på jobb idag med påskfest och hela det köret. Ska hitta något att ta på mig oxå... Vara lite påskgumma kanske *hehe* Har dock inte riktigt bestämt mig för hur jag gör då barnen e lite känsliga när det kommer till just utklädnad...

Kvalseriepremiär... Faktiskt så får ordet det att gå rysningar längs ryggen på mig och då snackar vi itne av välbehag... Leksand hemma... Tuff öppning, men det ska nog gå... Känns lite så... Idag hade jag gärna haft en kristallkula som sa hur det kommer att gå och så hade man åkt in och sagt till tränarna att såhär och såhär måste ni spela för att det ska gå vägen :D Vilken dröm det hade varit... Men killarna vet att det e nu det gäller så jag gissar att alla kämpar på... Det får vi hoppas iaf...

Spelar på med Musicmanager och har ni inget för er så kolla in det... Det enda jag tycker e lite drygt e att man bara kan hålla en spelning samt skriva/spela in en låt per dag...

Testa på:
http://www.musicmanager.se/?r=47222

Nej lite kaffe och nässpray sen e man nästan redo för jobb ju *hehe*

Vi hörs nog lite till innan det e dags för Malmö ikväll...





Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback