Kallt igen

Jaha så var vi tillbaka i det där kalla trista igen... Och ajg tvättar... :P BLir dock itne så hemskt mycket idag för tvättmedlet som jag trodde jag hade myyycket av e nästan slut och likaså sköljmedlet... Så det blir väl resten imorgon bitti...

Funderar lite på att åka till Gävle men blir det flyg dit så e det kört :( Jag hinner aldrig få ut mitt leg tills dess... Men e det buss som gäller så e det möjligt att jag följer med... Får väl se vad det beslutas idag...

Fick ett ångestanfall igår.. Eller något... reagerade väldigt konstigt iaf... Och jag vet inte ens vad jag reagerade på... Men så e det väl... Nu har jag mått oförskämt bra en längre period så nu msåte det väl komma lite ångest för det...

Nej en kopp kaffe (Hönan e vaken :D) och en smörgås kanske??? Och sen packa ihop mer kläder... Rött som gäller på stadion idag ju...

See ya!!!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback