igår

Måste ha varit en av de värsta dagarna nånsin :S

Min telefon fick värsta spelet i måndags... Igår flippade den ut totalt och ringde upp HONOM halv sex på morgonen... Bra Therese Bra!!!! Sen dess har jg itne hört ett pip.... Och mobilen e avstängd... Konstigt??? Eh nä...

Sen åkte jag in till Malmö... Hälsade på en kompis till Tina på ortopeden... Han kändes lite malplacerad i det där rummet... Fikade gott oxå :) Sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte för att göra pass... Men hallå... 25 pers framför och när klockan blev 18, kom de ut och sa att nu har vi driftstopp i en halvtimme och då kan vi inte göra nånting... Jippi... Så där smög det sig...

Sen kommer jag hem, allt verkar frid och fröjd... Tills Daniel kommer... Erika kommer utstormandes från rummet och storgråter. Då har de gjort slut. Hon har knappt sovit i natt och inte jag heller... Hesmkt att se den man älskar mest i hela världen må så...

Det som piggade upp mig på kvällen var Cajolines och mina flipp i tele och via msn... *skratt* Ja du får viaa mig :P

Och Älskade Tina... Du får krya på dig...

Nej nu e det nya tag som gäller... Ha det gott och jag hoppas att han hör av sig idag även om jag inte räknar med det :(

Lämna en kråka tack!
Postat av: Ce

hahahaha JA jag ska visa dig :D förjag vet exakt vart det ligger :D hahahhaa

2008-03-26 @ 16:19:58
Postat av: Ese

Haha... Bra det ju ;) Men vi tar det inte på lördag :P *skratt* OM jag nu kommer in till dig :D Ses ikväll =)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback