Hur...

Ont i magen får man lov att ha????:S Har så nt att det knappt går att sitta, ligga eller stå *suck* Vet ju varför, men det e precis lika jobbigt för det! Men men man ska väl veta att man lever gissar jag...

Ja så var det lördag igen... Och jag har sovit "länge" för en gång skull...Lär väl sota för det hela dagen då jag knappast orkar städa så som jag brukar... Men men... Någon gång får jag väl lov att ta det lugnt jag med... Blev lite imponerad av ERika igår... Helt plötsligt fick hon ett infall och städade sitt rum... Inte ofta det sker...


Jaha... Så börjar kvalet på onsdag... Jag tänker ta det med ro då min magkänsla inte e som jag hoppats, men jag har väl haft fel förut och hoppas verkligen jag har det nu oxå :D En uppvisning mot Leksand hade väl kasnke varit ett litet styrkeprov...Jaja drömma och hoppas får man väl :)

Om jag ska summera säsongen, så kände jag redan efter matchen mot Växjo i premiären att det här kommer att bli svårt... Nu tog vi ju väldigt många poäng... Så usel har inte säsongen varit. Men kraven/förväntningarna på Malmö har ju varit enorma... Tydligen skulle de dansa igenom Allsvenskan och så blev det ju inte... Men å andra sidan har motståndet inte varit så dåligt som man kan tro i en andra serie. Helt klart att Malmö på pappret ska kunna banka sk'iten ur alla lagen, men försök själv leva upp till de förväntningarna... Snacka om prestationsångest!!! Därför kasnke det e ganska bra att de sk "experterna" inte tror på Malmö i kvalet och man därmed får lite andrum... Visst spelet har inte stämt hela vägen... Men man lyckas få ihop över 100 poäng... E inte många poäng efter 1an Leksand, som tydligen har gjort en suverän säsong... Och man e cirka 10 poäng före 3an Rögle som oxå gjort en storartad säsong... Jag förstår itne riktigt logiken hur då en 2a kan spelat så dåligt... Ingenting stämmer och ändå kniper man en andraplats... Och trean som förlorat så mycket mer e ¨så mycket bättre... Nåja det kan ju vara så att kraven/förväntningarna på Malmö var högre än på Rögle, men man måste ju vara realist ibland oxå... Det roligaste är att alla de som klagat på Malmö under säsongen tror nu helt plötsligt att i kvalet höjer de sig ett snäpp eller två... Jag som tyckt att de spelat hyfsat under säsongen men itne fått vissa bitar att stämma (Och de bitarna stämmer fortfarande itne), tror inte att de tar en elitserieplats... Visst kan man spela bra när det gäller, men det kan ju oxå gå precis åt andra hållet....

Visserligen håller jag mig lite reserverad, men tro mig jag hoppas av hela mitt hjärta att grabbarna kniper en es plats... Tyvärr tror jag de tar den snöpliga 3e platsen... Lite av en försvarsmekanism jag vet, men jag tror itne jag klarar av en sån besvikelse som ifjol då jag var säker på att det skulle gå, så därför förbereder jag mig på det värsta och hoppas på det bästa... Så har jag iaf laddat lite....

Och jag såg att man kan rösta på Årets hök
http://www.rs96.se/  Kommer nog att bli tajt, men jag tror vinnaren kommer att bli Fredrik Eriksson, Marcus Paulsson eller möjligen Ville Nieminen... Mitt val e inte helt självklart... Ska ta några dagar och fundera på det, för det finns iaf 2 jag tycker förtjänar den utmärkelsen... Och det e de två jag nämnt tidigare... Men det finns minst 1 till... Så valet e inte helt självklart... Man får väl följa hjärtat... *ler*

Nej nu får det nog vara bra med svamlande för idag... Ska ta mig morgonens första kopp kaffe nu tänkte jag...



Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback