Huddinge

Hemma idag... En match som redan nu känns som lite av en "jaja vi får väl se till att spela då" match... Men ska bli kul med lite hockey igen...Ser framemot kvalserien med skräckblandad förtjusning.... Vågar inte sia om något, då jag e grymt grymt splittrad i den frågan....

Vaknade 7 idag och kunde inte osmna om... Eller ville inte somna om för då vet jag att jag blir så himla trött när jag väl går upp... Så jag tänkte se till att köket skiner... Tvätten blir inlagd och så äta en bulle eventuellt =) En kopp latte ska jag nog hinna med oxå *ler*

Hade en liten funderar dag igår... Inte så att jag blev deppig eller så, men tänkte igenom vad som hade kunnat vara annorlunda i mitt liv... Och kom fram till att jag har det ganska bra... Några småsaker jag vill ändra bara, men det kommer så småningom tror jag =) Och visst kan man känna sig ensam ibland och sakna någon att vakna upp med på morgonen.... någon man kan krypa intill och bara hålla om... Men sen i gengäld så har jag en stor dubbelsäng helt till mitt eget förfogande :D. Jag kan sitta vidd datorn och skriva massor hela natten om jag så önskar och jag kan framförallt gå på hockey i tid och otid... Måste nog ha tag i en hockeyfantast för att kunna göra det i framtiden med :D Eller någon väldigt förstående... För dels vill jag inte ta enr mina bilder... Ja ni som sett mitt sovrum vet vad jag menar.... Dels vill jag kunna gå på både hemma och bortamatcher när jag känner för det.... Har märkt med mig själv att jag blivit en annan, lite starare Therese det senaste året... Det har hänt alldeles för mycket för att någon ska få komma här och tro han kan ändra på mina rutiner ;) Visst, jag e definitivt inte oflexibel men vissa grejere har jag som e mina och de vill jag  inte ändra på i första taget...=)

Nej nu väntar nog dagens första latte/kaffe/te på mig =) Sen måste jag ta i tu med lite grejer här så man kan njuta(??) av hockeyn senare i eftermiddag... Vi hoppas ju på en kämpainsats i vilket fall som men jag förväntar mig inga superman grejer... Lite genrep kanske???? Lite "det e så här vi tänkt spela" =) Nåja hoppas på en trevlig eftermiddag med några av mina favoriter iaf..

Och Linda och Charlotte vidare... För en gångs skull tyckte jag det var rätt *hihi*. Bara att hoppas på Ola och tja det spelar nog inte något roll vem den andra blir, på lördag =)

Blev inget av att Cajoline och frida kom igår.. Frida var dålig, så jag hoppas du kryar på dig gumman!!! *tröstkram*

Ha en underbar dag i solen... Hoppas den stannar hela dagen ;)

Lämna en kråka tack!
Postat av: Lena

Gumman, härligt att höra dig så positiv och det är helt rätt. Vissa saker ger man inte efter för haha. Ses i eftermiddag :) Kram

2008-03-02 @ 09:52:20
Postat av: Ese

*hehe* Ja de senaste veckorna har fått mig att bubbla... Egentligen inget stort som hänt, utan mer att ajg lärt mig njuta av livet och inte önska att det var annorlunda... Lärt mig att göra det bästa av det jag har :D Jupp det gör vi ;) Jag jobbar fortfarande på hur jag kommer in bara *hehe* KRam


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback