Grattis!!!!!

Säger jag till Ville Nieminen och hans Kaisa.... De fick nämligen en liten Ulla(??!!) den 23e februari... samma dag som Ville avgjorde mot Oskarshamn =) Vilken höjdardag *ler*

Skickar även ett grattis till Johan Björk och hans Sara och gratulerar även dem till dottern =)

Höjdardag har då itne jag haft idag :S Tvättar och det e v äl inget hemskt så, men Telefon d*ävlen funkar inte och de beräknar att felet ska vara avhjälpt natten mot torsdag... Hur skoj e det på en skala??? Så alla samtal kopplas vidare till min mobil nu, men jag kommer ju inte att kunna ringa eftersom ajg inte har pengar på den... De försvann när jag pratade med den där tröga telefonassistenten på Telia... Maskiner överallt...

Märkas det att jag e arg?????? *hrmpf"##%¤#¤&"¤*

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback