Fredag....

Och skönt e det... Hade bara önskat lite mer pengar... Men men det kommemr så småningom =)

Erika e däremot inte helt kry,... *suck* Hon har väl fått det skitet jag haft... Men jag mår betydligt bättre nu =)

Det var ju hockey igår och jag satt för en gång skull... Bara precis för att... Stackars Magnus trodde nog vi var alldeles galna *hehe* Nu e vi ju det oxå men iaf... *skratt* Min kamera djävlas och jag vet inte om det e kameran eller batterierna det e fel på *suck*. Börjar med att köpa nya batterier iaf... Känns som om det e lite onödigt att köpa en ny kamera... *hehe* Önskar dock att blixten var liite starkare så att bilderna man tar på isstadion inte blir så mörka... Men men man kan ju inte få allt här i världen *hehe´* Matchen var väl ingen höjdare, men så var det ju bara en träningsmatch... Ganska härlig stämning... Men höjdpunkten kom nog i början av matchen när speakern säger... "Vi ska snart sjunga den danska och svenska nationalsången, men vi väntar på dagens domartrio" *Hehe* PINSAMT!!!!

Tyckte dock att killarna visade lite djävlar anamma och såg verkligen ut att ha roligt på isen... Tyvärr tror jag inte att det räcker hela vägen fram men kvalet e ju trots allt tio matcher långt.. Eller kort om man vill det... Om en månad har vi svaret... Och även om det bär emot så tror jag att det blir allsvenskt spel ett år till...

Men förhoppningsvis e Ville med till kvalet... Han satt på pressläktaren, men försvann i tredje perioden... Kasnke att han gick hem för att kurera sig... Hoppas på det... Han har ju haft lite otur med olika sorters virus nu på vårkanten... Men vem har inte det... *Suck* Smådålig mest hela tiden tycker jag...

Lite dåliga bilder från igår... Tyvärr så dog ju kameran när jag skulle ta en bild åt Tina...

image161

image162

image163

image164

Ett ps. Fasen vad Henrik Karlsson e lång :D

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback