Fortfarande uttråkad

Då var dagen slut för idag oc hja Tele gubbarna fick varit här... Bara för att konstatera att det var min telefon som gett upp... Djävla skit... Och givetvis hade garantin gått ut i slutet av november oxå... *grrr* Nästa gång köper jag extra fösäkring och garantiår... Men men... skam den som ger sig... Har messat typ alla jag känner nu och frågat om de har en telefon liggandes... Hittills har jag fått ett positivt oc htvå kanske ;) Så i slutändan har jag kanske tre fasta telefoner istället för två trådlösa *hehe* Men så fort lönen kommer ska jag ta och köpa mig en ny basenhet... Så blir det eventuellt tre handenheter istället för två... Eller så nöjer jag mig med två då den ena bråkat en massa... Vi får se helt enkelt...

Snön e nästan helt borta, men man vågar itne hoppas på att det ska vara vår på väg för det... Sägs ju att det ska komma mer till helgen...Jippi!!!! "I´m dreaming of a white Easter..." eller då itne :S Men vem vet... Framtiden ser kanske så ut... Julen blir trist och påsken vit...???

image176 Så kan man oxå se ut *blä*

Lämna en kråka tack!
Postat av: Anonym

Nämen du varför sätter du *blä* efter bilden den är ju inte så hemsk fast de hade varit bättre om du visar dina vita tänder också hehe kram

2008-03-22 @ 16:22:10

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback