Camilla!!!

Ja Cmillöw var ju här igår och halsade på... Fy vad jag saknat dig gumman :D Nu ser du till och får ner honom lagom till påsk och vet du :P JAg har hittat en lgh till som står tom :P

Vi åt lite mat. Hemmagjorda vårrullar och ris med tsatsiki sås och chilisås för den som ville... Sen pratade vi en massa strunt, drack kaffe och lite godis... Och såg lite film... Mysig kväll och underbart sällskap!!! Så jag alltid vill ha det :D Internet och digitalboxen funkade dock inte *suck* Var något strömavbrott i de centrala delarna som gjrode det och nätet funkade inte här förrän runt 10 imorse... Men då var jag nere på stan oc hfrös :S Lovade ju mina barn bullar till frukost och det fick de med... Tyvärr hann inte Carro äta för hon skulle ju på dop...

Ikväll kommer Cajoline och Frida... Eventuellt Anna med... Nice:) Fram tills dess ska jag städa, diska, tvätta och sitta framför datorn... :) I vilken ordning vet jag dock inte *hehe* Det blir som det hinns med...

Imorgon blir det en slappedag eller inte ;) E ju hockey 16.00... Så vid 15 blir det till att "Dra till Malmö" Oh... Nu fick jag en lite "Backflash"(Hehe Internt skämt Carro och mig emellan). Förr skrev jag sk "låtsagor" Det var fan skoj... Får väl kanske försöka sig på det igen... *hehe* Kan bli intressant att blanda gårdagens hits med dagens :D

Oh Rögle fick stryk igår.... Så kan det gå när man itne e tillräckligt taggade;) Och de klagar på Redhawks :P Nej men allvarligt talat så tror jag både Rögle, Malmö och Leksand tar det vääääääääldigt lugnt nu de sista matcherna... Dels för att undvika skador, dels för att spara krafterna till kvalet... Och det gör de faktiskt rätt i... Inte lönt att ta ut sig i matcher som inte betyder något... Bättre att se det som ett genrep inför den stundande kvalserien....

Nej nu e det nog dags för en kopp kaffe till... Eller lite Latte MAcchiatho... =) Vi får se... Sen e det dags för källaren igen...

Ha en underbar lördag...

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback