Väldigt mysig dag!

Retar mig som fanken att min kamera inte funkar :( Ännu mer idag då jag var upp i Mörrum... Vilken natur... Oh... Lätt jag hade kunnat spendera en hel dag där och bara lyssna på vattnet! Och bara sitta och titta... Och strosa runt... Så nu bestämde jag mig för att direkt imorgon eller kanske tom i kväll ska jag ner till Akka livs och lämna in kameran så den ÄNTLIGEN kommer iväg... Nu får jag ju låna Lenas i Göteborg... Tusen tack gumman... Konstigt vad man kan sakna något man vant sig vid :P

Fick en häftig väska av Stridhs idag... Den e gjord av Gevalia paket :P Fräck om jag får säg amitt *hehe* Sen låg det två koppar i(Som det står kaffe på och som e goda att dricka kaffe i för det har jag redan testat *hehe*) och en paket kaffe :D

Men den köptes inte i Mörrum utan i Hällevik=) Blekinge e ganska mysigt på sommaren *Hehe* Men jag föredrar nog mitt älskade Skåne trots allt :D

Orkar inte fixa och dona på bloggen idag :( Ska se om jag orkar dra mig ner till affären... E ju såååå långt... Eller då intemen ändå *hehe*

Nej ryck upp dig Therese och få något gjort :D

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback