Tvättning

Jodå det var dags i dag, men inte förrän i eftermiddag *suck* Och här e jag uppe med tuppen... Nåja... Tim och Brolle kommer vid nio så... Hinner duscha och städa lite innan dess *ler*. Jag e ju sån att ajg gillar att vara uppe tidigt, men idag hade jag faktiskt kunnat sova lite till.. Vädret e urtrist... Satt uppe lite för llänge i förhållande till vad jag sovit :S Osv osv... Men men bäst att göra det bästa av vad man har... Så därför blir det nog en kopp kaffe ganska snart! Sen kanske få ner lite av fotona på skiva och plocka undan lite...Så tiden den kan nog gå trots allt *hehe* Erika ska ju ut till Smyge snart oxå...

Stackars Jocke fick inte riktigt igång moppen igår... Tog sin lilla tid och jag var orolig att han itne skulle komma hem alls... Inte särskilt skoj om han hade blivit fast någon stans mitt i natten,....
Mp4butiken.se

Annars blir väl dagen mest som en fredag i allmänhet... Förutom baket och tvätten då(Fast tvätta brukar jag ju göra på fredagar ändå *hehe*) Sen dyker kasnkeCajjo och Fjida upp i kväll oxå... Kan bli skoj... Inte träffat dem på eeeeeeeeeevigheter ju :( Skärpning på oss tjejer *hehe*

Lite trött på folk som itne ger upp... Bör ringa 5(!!!) gånger vid den tiden om man inte svarar... Man kan faktiskt ligga och sova???!!! Nåja nu ska jag inte trötta ut er med mina problem *ler*

11 dagar kvar nu... Men vette fasen om det blir Liseberg... Eller jo, men vågar man släppa upp Erika i karuseller? Fast å andra sidan... Hur mycket har hänt på Liseberg genom åren? Har inte hört mer än dessa och hon som ramlade/hoppade ur Flumeride....Visserligen ska det då itne hända alls, men å andra sidan kan olyckor hända lika lätt bara man e ute och går! Det e bara det att dels blir det så uppförstorat(Fast egentligen e det grymt stort) när det händer på såna ställen... Dels e det så många som drabbas på samma gång... Likaså med flygplanskrascher och liknande. Det händer fler bilolyckor än flygkrascher, men krascherna förstoras upp mer... Kasnke av den anledningen att det kan vara flera hundra som drabbas... I en olycka handlar det kanske om 5-10 pers ibland mindre ibland mer... Och i en bilolycka e det bilföraren som har ansvar för inte fullt så många människors liv... lite tankar såhär på fredagsmorgonen...

Nu ska jag starta kaffe och sims *hihi*

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback