Söndag

Idag coh jag håller på för fullt att städa toaletten *blä* Sen e det dags för reklam och efter det mer städning... Vill ha det mesta med rensning och så gjort innan semestern så man kan koppla av då och bara ta lite ströplock emellanåt=)

Usch vad jag saknar dig min vän.... Hoppas snart :)

Sista arbetsveckan börjar imorgon och det ska verkligen bli skööööönt!!! Jag kommer att jubla på fredag *hehe* Ska se om det går att plocka ut komp oxå =) Så kanske att man får semester redan vid 10 eller något :P Nice nice! Och ERika och jag har bestämt att vi ska ta en fika då=)

Nej nu ska jag chatta lite till med Tina och sen fortsätta städa... E lite för varmt för det känns det som men iaf =)

Tjingeling!



Lämna en kråka tack!
Postat av: queenpeach

ha en bra dag! Kolla gärna in i min webshop där rea pågår :D


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback