Så var man..

Här igen *ler* Borde städa men orkar inte... Får väl se om jag trots allt lyckas ta mig i kragen och göra lite nytta... Trist trist trtist men måste göras... Ska vara färdigt till på tisdag som sagt så det e bara att sätta igång jue...

Trampade på något igår... troligtvis glassplitter från när min glasskål gick i tusentals bitar... Ändå har jag dammsugit, sopat och dammsugat ännu mer!! Men men glassplitter e lurigt :S

Klockan 14.30 e det bowling med broren *Hehe* Kan bli spännande... Vi e väl typ lika... Dåliga :P

Ja om en vecka vid den här tiden sitter man på tåget till Götet... Nice... *ler*

Annars händer det inte överdrivet mycket idag... Cajjo och Fjida kommer nog på besök eller iaf Cajjo... Vi får se :D

Lite sugen på en kopp kaffe faktiskt... Inget ovanligt då det gäller mig förstås...

Funderar på om det trots allt e dags att formatera om datorn idag... Vi får se vad som händer och sker... E ingen höjdare på det så det e därför jag drar mig för att göra såna saker :S Men det behövs en blåsning av bägge datorerna... Men känner jag mig själv så kommer det mest att vara prat :P Nåja någon gång händer det väl =)

Måste påpeka att jag har riktig abstinens efter hockeyn nu... Vill in och ställa mig i Hallen igen...

Nej nu ska jag inte tråka ut er mer, utan nu blir det kaffe och sen en dusch innan det e dags att dra igång stäningen på allvar=(

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback