Så var jag tillbaka...

Lite fortare än jag väntat mig men ändå... *hehe*

Blev till att titta lite på Våra bästa år(Vilket jag tycker har spårat ur mer än lite om man säger så, men ändå så sitter man och kollar :S Den serien har väl den dragningskraften gissar jag... Annars hade den väl itne fortfarande varit igång efter en si så där 40 år eller vad det är...

Kaffe har det inte heller blivit... OH jag saknar min kamera(På tal om ingenting *hehe*)

Oh kom igen nu Therese... Få ändan ur vagnen och gör någon nytta... typ städa städa eller då städa!! Någon som kan lista ut vad mitt största mål idag e???*hehe* Hmm... Kan det vara att få STÄDAT????

Nej kaffe och städning... Bra komination=) Lär inte somna iaf *hehe*

Så jag tror jag återkommer om nnågon timme eller så kommerj ag när jag spelat bowling... Spännande... Elleri nte...

 Mina två gummor som jag kommer att träffa i helgen

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback