Regnet det bara öser ner...

Och jag sitter här med alla mina tankar *tra lalalalal* Hmmm... Jaja *hehe* Så grymt tråkigt vädfer idag och itne ser de tut att bli någon ljusning heller... Tur man ksa hålla sig inne största delen av dagen... Ska hoppa in i duschen ganska så snart... sen diska upp det där e och plocka undan så lillbebis inte biter på allt *hehe* Sen kommer väl just lillbebis och Tim... Ska planera vad som ska bakaso ch sen får vi ner på Netto och handla lite... Sen e det tvätt i eftermiddag... så fullt upp fast det e semester... Men just nu e det bara kuuuuuuuuuuuul!"!!!!*ler*

Såja... Nu öppnade himlen sig :( *suck* Jaja... Hinner förhoppningsvis försvinna tills det e dags att handla... Nu e jag faktiskt liiiiiiiiiiite trött p ådet här vädret och vill ha ltie sol och vämre... Eller tja värmen finns men vart e soooooooolen???

Lite jag undrar över just nu:

Varför skickar man ett sms klockan halv 4 med texten:"Sover du?"
Varför ringer man som en galning fast vederbörande itne svara... Pga att man SOV!!!!!
Varför kan jag inte bara säga NEJ när det inte e det här jag vill???

Varför varför.... Nåja det här var typ de enda problemen jag har för tillfället *ler* Känns nice!!!

Har förresten bytt elbolag till energibolaget... De bjöd på en månads gratis el plus att det var miljömärkt el =) Kan det bli bättre??? Tja vi får väl se... Ska bli spännande och se om det stämmer det han sa...

Nej duschen nästa anhalt!!

Tjingeling!



Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback