Österlen

Vilken underbart mysig dag!!! *ler*

Klockan 10 i morse ringde mamma och frågade om jag ville följa med till Kåseberga... Jag sa ja för jag ville gå på Ales stenar ochj titta :) Vad jag inte visste var att de tänkt sig en "Österlen-Tripp" Vi var i Simrishamn, Kivik på musteriet(Dit måste vi TInis *hehe*) och så körde vi förbi Glimmingehus... Dit måste jag oxå bara inom det snaraste... Sen lång om länge kom vi till Kåseberga där vi träffade Lotta... Min mammas väninnao ch mamma till min äldsta kompis Björn... Oh saknar alla gamla goda roliga stunder vi hade tillsammans *ler* Dum som jag var så frågade jag inte ens hur det var med honom *suck* Men men... En underbart mysig dag! Tack mamma!! Älskar er!! (Synd bara att ajg inte hade mer pengar för musteriet... Ja finner inga ord!!!)

Nej nu får jag nog ta oc hfortsätta med min sortering här så jag kan gå ut imorgon... *leR* Dubbla distrikt och allt!!

Tjingeling på er alla!

Lämna en kråka tack!
Postat av: fia

låter ju som en super trevlig dag de där:D

2008-07-12 @ 23:29:38

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback