Om någon...

Frågar mig vad jag gjorde igår kväll så får nog svaret bli:

"Jag stod på Lidl´s parkering med en liten hundkoja i famnen och väntade på skjuts..." Hur vi hamnade där e en långt historia... Men men... Tack vare ängeln Daniel kom vi hem fortare än vad vi skulle gjort om vi gick... Sen fick hon sovit lite och mår väl lite bättre idag...

Ska ut en vända till Smyge och träffa Jockes föräldrar sen... Kan bli skoj... Måste städa oxå... DET e däremot mindre skoj... Jag släppte nämligen allt och bara åkte iväg till Therese när hon ringde igår... Så nu får jag ta att det ser ut som kriget här:(:( Men men... Vad gör man itne för sina vänner...

Så dagen i stora drag ser ut såhär... Tvätt, städning, ut till Smyge, slappa....

Mycket mer händer inte *ler*

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback