Ohhhh....

Nu blev jag orolig igen... Skulle ju kommit med det blev akuten istället:( Mindre skoj... Magflunsa eller något sånt =( Usch jag tänker på dig vännen det vet du! Saknar dig massor!!

Blir nog städkväll i kväll=) Trevligt trevligt.-.. Eller då inte:( Köket e iaf rent nu!!! Bara resten kvar:( Men men det löser sig! Har nästan hela nästa vecka på mig ju =) Imorgon lär det bara bli städa... sen på tisdag e det bowling... Onsdag Mörrum med Stridhs och på torsdag... Vet att det var något men har glömt :S Vet att reklamen förmodligen kommer och då får jag se till att sortera den... Sen går hela helgen åt i Malmö :) Skönt med semester;)

Nu e det bara 9 dagar tills vi åker :D Så¨skönt!! Sen kommer det att bli ett par dagar till att slappa på=) Nice!

Så Lena... Nu kom hela inlägget med:D

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Lena

sen kommer det att vad?

2008-07-20 @ 19:44:35
Postat av: Lena

sen kommer det att vad?

2008-07-20 @ 19:45:42
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Härligt att höra att min blogg har varit till hjälp..=)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback