Mörrum...

Blir det nog en tur till nästa vecka med Stridhs =) Ska tydligen vara GRYMT god glass där och som alla vet så ÄLSKAR ju Therese glass :P Alltid och överallt går det hem med glass=)

Och Tina... Snart blir du tant *hihi* Och vi ska ha såååååååååååå grymt skoj nästa helg =D Läääääääängtar!!!!!

12 dagar kvar tills jag blir 30+...
13 dagar till Tina blir 30 =)

Och på måndag fyller Lena år =)

Många nu i juli :P Carro fyller ju år den 26e... Ojojoj... Massa födelsedagar att komma ihåg :P

Fick reda på lite tidigare i kväll att Brolle oxå kommer upp hit i morgon tillsammans med tim =) Kan bli... Spännande :P Första men långt i från sista gången han kommer att vara här =) Problemet e att han då måste vara ensam när vi går och handlar :S Eller så får jag gå in och handla och Tim stanna utanför... Blir nog lättast så ja... Eh vi får se... det ordnar sig nog...

Oj har ju blivit 3 inlägg idag... *hehE* Hör inte till vanligheterna numera... ska försöka bli lite flitigare med det dära... Ska se om ajg hinner göra om bloggen oxå nästa vecka *ler* Fixa oc hdona långt ut på nätterna kanske *hehE* Me like!!!

Nej nu ska jag nog göra mig iordning för sängen... Tjingeling!
Mp4butiken.se

Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

jo jag vet heheh men det e 11 dagar nu hehe...jag längtar oxå till den helgen....o jag ska inte vara nykter kan jag ju säga-..-..har utsett kim till grillmästare hahaha

2008-07-18 @ 15:40:23
Postat av: Therese

hehe Ja nedräkning har vi allt;) Nej jag planerar väl oxå att dricka lite iaf:) Var alltför länge sen hihi


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback