Lite bättre

Mår jag nu, men dock inte helt... Så några längre utflykter blir det inte för mig idag... :( Håller mig hemma okring... Ska bort om på apoteket bara :S *suck* SLäpp mensskydd fria som sagt!! Det argumentet står jag fast vid... Varför ska affärer tjäna pengar på kvinnors olycka? Vad har män som e ungefär likadant? INGENTING!!! Känns lite orättvist... Men men... det ska väl vara så :S

Hoppas jag får besked om kameran hyfsat snart... Den kommer förvisso inte att vara framme förrän imorgon men iaf...

Sitter oc spånar lite på ekonomin i Göteborg... *hehe* Funderat på än det ensa än det andra... Men det löser sig nog =) Jag lär komma fram till att jag gör rätt i vilket fall som :P

Nej Kaffe nu och klart i köket sen =)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback