Ja men alltså...

Vad ska man skriva??? Grymt trött idag... Kom inte riktigt till ro och har sovit oroligt hela natten... Men men jag borde vara van, eftersom jag gör det hyfsat ofta när jag öppnar... Ändå känner jag mig enormt sliten... Men men... Bara idag och imorgon kvar :D Öppning bägge dagarna, men så kan jag oxå gå hem tiiiiiiiiidigt imorgon... funderar på om man ska hem och lägga sig bara *skratt* Bara njuta av vetskapen att man har 4 härliga veckor framför sig...

Träffade lille Brolle igår=) Och vem e nu det då tänker ni... Jo det e mammas nya hund... En liten puppie... Oh jisses vad go han var.... men sov mest hela tiden... *Hehe*Han blev väldigt förtjust i mitt hår så något gemensamt med barnen på jobb har han... *hehe* Kameran funkar ju inte så jag kan ju ine lägga upp några bilder tyvärr:( Annars hade jag fotat som en galning *hihi*

Vad händer annars? Inte mycket... Blev aningen blöt igår när jag var på väg till jobb... För mitt i alltihop kom det världens hagelstorm... Och jag fick vända hem igen och byta kläder :S Snacka om att vara frusen resten av dagen... Det var mindre skoj, men så e det väl ibland gissar jag? Fast jag har då aldrig varit med om maken :S

Nej om man skulle ta och hoppa in i duschen och sen bege sig... Undrar om Monica e där eller om det blir jag som startar kaffe :D Alltid lika spännande;)

Så alla ni som tycker ni förtjänar det får en liten puss... Annars blir det en kram =)

Tjing tjing!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback