Har...

Fixat och donat... tYvärr kunde jag inte installera Office på min dator och då betyder det att ajg inte har vissa typsnitt... Så jag vet inte riktigt om det blev bra... Någon som har installerat Office och Word som kan se vilket typsnitt det e på mina texter? Ska vara arial eller Comic sans men eftersom jag inte har offixce här så.... Måste det bli Arial på den här...

Men jag e hyfsat nöjd med färgerna... Bara nere i raden där man kan skriva kommentarer som ajg vill ändra lite... Vill ha rosa text där istället så det syns lkite bättre=) Kommer nog lite fler justeringar under dagen eller under semestern iaf=)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: JOSEFINE

sv: tack :D

haha ja så kan det vara ibland ju ;)

Postat av: melinda

det ser bra ut tycker jag,det är roligt att fippla med färgerna man har på bloggen :D

2008-07-19 @ 17:15:22
URL: http://melindalin.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback