God morgon/God middag

Sådär nu har jag sovit ett bra tag... Var verkligen skönt att slippa gå upp efter klocka och så =) Visserligen e klockan nu halv elva men efter gårdagen tror jag att jag behövde det... Det har löst sig iaf och vännen har kommit hem... Skönt e det... Drömde så konstiga drömmar inatt... Men men så e det ibland =)

Idag händer inte mycket alls...

GRATTIS TILL LENA!!!! Stor kram till dig gumman!!!

Idag sticker ERika till sin pappa... Och jag ska typ rensa massor... Tyckte det skulle bli skönt med semester av den anledningen, men tiden går ju snorfort och jag har inte så många dagar som jag hinner städa på kvar :S Och så vill jag att här ser ordentligt ut innan vi sticker till Göteborg... Så jag har idag en del imorgon kväll, kanske onsdag kväll och så torsdag...

Så hittills ser veckan ut såhär =):

*Städa
*Till Mörrum
*Bowla
*Till Malmö
*Fest
*Reklam
*(Passa Mojje)

Uppdaterinar till listan:
*Få besök av Cajjo och Fjida
*Träffa Eva på torsdag=)
*Inte passa Mojje

En hyfsat lugn vecka trots allt *ler* Men man har minsann mer att göra när det e semester än annars *Hehe*

Nu e det kaffe och lite frukost som gäller... Sen ska jag nog ta oc hgöra klart riktigt klart i köket... eller så fortsätter jag pula med bloggen =) Säg gärna vad ni tycker om utseendet....

Tjingeling på er!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Lena

hehe vi skulle ju säga vad vi tycker så :) När man arbetar med layout i datorprogram, så finns det något som heter "Color polution" Du har väl inte riktigt kommit dit där man inte ser någonting alls för bara en massa färger, men det är inte jättelångt därifrån haha. Men det är bara min uppfattning :)



Kul att se att du experimenterar och gör om i alla fall :)

2008-07-22 @ 19:35:42
Postat av: Therese

hehe Jag e ju den som älskar färger... Dock inte så till den grad att det blir jobbigt... Men det ska gärna stå ut lite och jag vill gärna ha olika färger till olika saker så man slipper leta så mycket... Tack för synpunkten;) Jag ska se om det går att ändra :D


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback