Fredag i morgon

Och storbak med Tim =) Samt tvätt och lite städning *suck* Reklam på lördag...

*hehe* Jag som e såååååååååååå bra på att bowla(Läs ironin) ska bowla med Timpa i nästa vecka... Vi lär väl vara lika... Hmmm... Dåliga :P Men skoj ska det bli *hehe*

Och nu börjar nedräkningen till Göteborg=) 12 dagar tills  vi åker :) NICE!!!!!! Och se nbo hos tina ett par dagar... Trevligt det med *hihi* Kanske Singstar... :P E ju en hel månad sen snart *hehe* ABSTINENS!!!!!!!!

Har varit mycket Sims spelande idag *hihi* Älskar det spåelet... Men vågar inte installera Making magic igen för då försvinner väl allt mitt andra igen :S Mindre skoj det där nu när allt går så bra för mig =) Ska snart bygga nytt hus och allt=)

Ska ladda ner ett anti-virus program idag oxå... Eller nä jag väntar nog tills jag formaterat om datorn så det inte blir samma kaos som med Erikas dator... Oh vill ha nytt tangentbord och eventuellt nytt ljudkort... Större hårddisk och mer ramminne hade inte varit helt fel heller *ler* Det kommer så småningom... Eller så siktar jag helt enkelt in mig på en ny dator... Men den här duger bra för tillället... Helt klart!!!

Nej nu ska jag nog ta och räkna ihop vad det hela kommer att gå på imorgon... Blir mycket vi ska baka =) Tar väl ett par timmar *hihi* Men roligt... När man väl får tummarna loss e bakning något av det roligaste som finns... Iaf enligt mig!!!

Tjingeling på er!



Oh saknar!!!!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Fotograf

Skaffa superantispyware, finns gratis bara googla. Bättre antispionprogram lär du inte finna.


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback