Feelgood

Det måste väl vara en av sommarens skönaste låtar... Och dessutom e ju Ola så puttenuttigt söt *fniss* Sådär nu kom Fjortis Therese fram igen *hehe*. Pratade ju med Danne innan och jag trodde han skulle dö när jag sa att MP inte varit helt fel att nypa i kinderna *hehe* Han e så puttenuttigt gosesöt jue... Need I say att Daniel inte höll med???:P

Fick reda på idag att det jag pratade med L om igår itne alls var okej med honom tydligen... Jobbigt, för jag vill verkligen inte inleda förhållande med någon just nu... Och även om jag velat, så tror jag inte att L e rätt för mig... Han e jättego och trevlig på alla sätt och vis, men som sagt... Inte min typ direkt...

Börjar få abstinens på riktigt efter hockeyn nu... Bara jag lyssnar på vissa låtar och hör jublet, så kommer för fan tårarna och man blir alldeles stirrig.... Vill in i en sval ishall nu;) Men vill för allt i världen ha sommar ändå *hehe*

Oh babe.... Nu e det inte många dagar kvar innan det blir party ;-) Ska bli nice... Singstar kanske????*asg*

Jocke ska sova hos oss några dagar innan vi åker till Göteborg... Hans föräldrar åker till en stuga i Mariestad, och egentligen skulle han ner till Höllviken, men det blir här istället så "svärmor" kan hålla ett öga på honom;)

Nej om man skulle ta och fortsätta med det tråkigaste som finns... STÄDA... *blä*

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback