En ny lista i brist på annat

Hittade återigen en lista på A-Cs blogg=) Här kommer mina svar=)

10 favoriter:
Färg: Blå/rosa
Mat: Kycklingsallad
Band: Westlife
Film: Titanic(Funkar ännu)
Bok: Sagan om isfolket serien
Sport: ISHOCKEY!!!
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Choklad
Godis: Ferraribilar, choklad



9 för tillfället:
Humör: Glad och upprymd
Smak: Ägg :P
Kläder: Tshirt och fula mysbyxor :P
Bakgrund: Hmm... Dörren mot sovrummet
Nagellack: Nix pix
Tid: 09.38
Omgivning: Tja datorn och massa röra
Irritationsobjekt: Regnet:(
Tankar: Vill vill vill!!!

8 första:
Bästa vän: Björn
Screen name: Esenese
Husdjur: Räknas dammråttor???*hehe*
Piercing: Nope
Sport: Hockey och fotboll
Musik: Bröderna Herreys :P
Bil: Har inte haft någon
Film: Första jag minns riktigt e Superted!


7 senaste:
Cigarett: Eh nä...
Mat: Ägg
Dryck: Kaffe
Biltur: Från Smyge-Hem
Film: Beck-Advokaten
Spelad låt: Boy- Lena Ph
TV-program: Våra bästa år


6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Ja
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: I mitt badkar ja :D
Varit med på TV: Ja, i samband med hockey och en intervju med mamma på sydnytt
Laddat hem en film: Nej


5 nej tack:
Kläder: nylon
Mat: Hmm... Blodkorv
Musik: Opera, jazz
Dryck: Morotsjuice
Personlighetsdrag: Falskhet


4 saker:
Du gjorde igår kväll: Vari Smyge, åt kebab, sprang i regnet, glömde tvätt i källaren
Du kan höra just nu: I should be so lucky- Kylie Minogue, Knapprandet från tangenterna, snarkande från J och E Mina tankar
Du inte kan leva utan: Familjen och vännerna, datorn, hockey
Du gör när du har tråkigt: Virkar, läser, städar, sitter vid datorn


3 personer:
Du kan berätta allt för: Tessan, Tina, mamma´, Daniel och Lena (Oj jag kan itne räkna *Hehe*)
Du tycker om: F, min familj och mina vänner
Du inte gillar: K,


2 val:
Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller Höst: Vår


1 önskan: En viss någon hos mig alltid:)


Lämna en kråka tack!
Postat av: Anncha

Jasså så du snodde den du.. grr närå jag skoja bara.. ;)

2008-07-20 @ 19:06:34

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback