Utbildning

Jag fick uppskov med uppsatsen som tur var... Har väl skrivit cirka en halv a4 sida och vi ska ha skrivit runt 3... :S Men så fort begravningen e över ska jag ta mig i kragen och göra det klart... Så helgen lär gå åt...

Ska iväg till Staffanstorp med pappa och Anne idag... :) Trevligt värre... Ska införskaffa skor och eventuellt en tröja eller liknande till på torsdag. Känns som om ekonomin just nu e det största problemet eftersom jag ska betala tillbaka på mitt bostadsbidrag oxå... Aja det ska nog gå trots allt... Blir jobbigast nu när det e jul bara... Hade ju räknat med de pengarna men men får väl handla julklappar på julafton *Hehe* Det ordnar sig säkert... Brukar göra det=)

Tänkte städa lite innan det e dags att ge sig i väg därav e jag uppe en timme tidigare än vad jag egentligen behövt...

Så nej tänk om man skulle ta och göra lite nytta *ler*

Ha en bra start på veckan!

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback