Usch och fy

Kommer nog att skriva av mig i andra bloggen senare eller imorgon... Och då kommer det nog att kräkas rejält... För så som jag känt idag har jag aldrig känt tidigare...

Vad är en vän för er? Ni som läser min blogg dagligen??? Berätta... Handlar det om vem som kan ta sig till vem eller handlar det om något mer? Jag vill bara veta lite sådär allmänt vad vänskap betyder för människor...

För mig är en vän:
* Någon som finns där i vått och torrt
*Någon som stöttar...
*Någon som genom ett simpelt ord kan få en att skratta
*Någon som itne behöver en massa ord för att trivas i ens närhet, utan bara finns där ibland.
*Någon som man kan anförtro saker...
*Någon som tar sig tid och har ork att se att någon annan mår dåligt en dag...
*Någon som kan göra något utan att förvänta sig något igen...
*Någon som låter en hjälpa i svåra tider..

Såna vänner ska man vara rädd om och jag har en hel del!! Älskar er allihopa ska ni veta...  Tack för att ni har orkat lyssna trots att ni har era egna problem!
Tina, Kenneth och Daniel... Idag vet jag itne vad jag hade gjort utan er!!! Och Anne, pappa och mamma... Älskar er mer än ord kan säga!!!

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Jessie

Åh, skickar massor av kramar till min vän....

Jessie

Postat av: Din mamma

En vän är precis så som du skrev .en vän ska finnas när man som mest behöver dom ,Du vet att jag ställer upp när jag kan puss

2008-12-15 @ 20:14:32
Postat av: Kenneth

En vän, en nära vän är den man ringer mitt i natten utan att känna sig ivägen..

2008-12-15 @ 21:00:38
Postat av: Therese

Puss och kram på er alla tre!!!! Finns för er oxå när ni behöver det vet ni!!!

2008-12-16 @ 22:55:41
URL: http://esenese.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback