Söndag

Och en massa som ska göras idag... Fortsätta julpyntet och renbädda...  Skriva lite på uppsatsen.,.. Som jag tack och lov har fått lite uppskov med men som ändå måste göras klart så småningom... Så plugga, och julpynta och ut med reklam... min söndag... =)

Veckan som kommer innehåller:

*Julpynt
*Åka till Staffanstorp med pappa och Anne
*Skriva
*Läsa
*Begravning
*Jobba
*Julklappar
*Hälsa på mormor och mamma
*Lägga pussel med Anne (Efter begravningen)
*Julpysselkväll på fredag... Någon som vill vara med???

Ha en bra söndag...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Anonym

Vet då vilken dag jag iaf.ska skicka lite extra varma tankar till dig..

2008-12-08 @ 21:49:49
Postat av: Therese

Tack ler Vet inte vem du e (Även om jag misstänker att det e Kenneth eller Sussi) men tusen tack det värmer... Kram


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback