Sista arbetsdagen det här året:)

Ja så var det den 30 december... Dags att jobba de sista timmarna det här året :D

10-17.30... ganska lagom *ler* Men lite trist att jag åkt på alla stängningar innan en helg bara *Hehe* Men men någon ska ju ha dem oxå;)

Igår gick mitt älskade strykjärn sönder *snyft* Får eventuellt låna Tinas :) Tack babe!

Sen får jag väl offra på mig ett nytt eller så :S Hade jag vetat det hade jag ju önskat mig ett i julklapp...

Äntligen ljusnar det ute... Trodde inte det skulle hända idag *Hehe* Vill ha ljusa morgnar och ljusa kvällar... Sommar året om =) Ja tack ;) Fast nej visst e det ganska skönt att ibland få kura ihop sig isoffan och tända lite ljus (Så länge man inte håller på att bränna ner lägenheten *hehe*)

Nej dags att göra vid sig och sen gå till alla de där 7 barnen som e på jobb idag *Hehe*

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback