Lördag

Och tvättdag såklart... *ler*

Tim har sovit här i natt och det har gått superduper bra... Han somnade superbra och nej du gubben det här gör vi om ;)

Nu ska jag snart ner i källaren och sen ska vi gå ner till mamma för att äta frukost... *ler*

Begravningen... Den var så himla fin... Morfar hade gillat den... Jobbigt var det men samtidigt så skönt för nu vet man verkligen att han har det bra...

Tack alla mina älskade vänner för allt stöd den här jobbiga tiden!

Tack Kenneth... Tina... Lena... Tessan... Daniel... Cajjo... Anna... F... Och alla ni andra... Önskar jag kunde ta ner månen till er=)

Ha en underbar dag... Tjingeling!


Lämna en kråka tack!
Postat av: malin

du vet jag alltid ställer upp för dig gumman

2008-12-13 @ 11:24:26
Postat av: Kenneth

Snälla du..så självklara saker behöver du inte tacka för..

2008-12-13 @ 15:16:08

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback