Just nu...

Känner jag mig lite förvirrad... Vet inte riktigt hur jag ska förklara heller... Han sa vissa grejer som fick mig att hoppas fast jag vet att jag itne borde och egetnligen itne vill hoppas heller... Börjar dock tro att jag e känslokall i vissa lägen...Eller så är jag bara otoligt och ofattbart(???) förstående! Fan, fast jag ville gråta ett antal gånger, så gjorde jag inte det... Jag bara nickade instämmande och förstående... Grät inte ens sen... Borde ha skrikit och gråtit som fasen när jag såg honom men istället infann sig ett lugn och jag mådde super bra... Vad fasen har häntm ed mig?

Förvirrat? Jotack jag vet...

Annars då? Jo idag flög jag upp ur sängen klockan 5.45 och var stensäker på att jag skulle öppna *hehe *Tog ett tag innan jag varvade ner och insåg att det faktiskt var lördag :P

Somnade i soffan vid halv åtta igår och sov där till 00.45... Sen gick jag in i sängen oc hsov vidare till 5.45... Tror jag fått tillräckligt med sömn faktiskt *hehe*

Nu e det dags för tvätt :( Blä... Men måste göras och det e massor den här gången eftersom jag inte tvättat på två helger :S

Ha en underbar lördag... Det ska jag försöka ha med massa funderingar och julpynt...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback