Juldagarna...

Julen har varit så himla skön... Inget stress, inga sura miner utan bara glatt och härligt humör... Precis så som man drömmer om att det ska vara:)

På lillejul skulle ju jag och Tina sitta här och mysa men det slutade med att Camilla och Kristian oxå kom... Och sen ringde Erika och C och K hämtade henne... Så det blev en riktigt mysig kväll:) Och jag fick ett infall när Tinao hc jag var på Willys... Jag färgar håret rött... Har haft det förr men jisses... Det här blev nog ändå lite rödare än sist :P *HehE* Tina skrattade så jag trodde hon skulle tappa andan.... *skratt*

På julaftons morgon vaknade och jag Erika ungefär5 vid halv nio... Gick upp åt lite ris a´la malta och bara mös. PAckade ner det vi skulle ha med oss och slog in julklapparna klart...  Vid 11 kom Jan och hämtade oss och vi åkte till mamma... Vid 12 var det sillunch, ur mysigt... Sen åkte vi en runda till kyrkogården och sa God Jul till morfar... Ofattbart att hjärtat e lika fint ännu.... Sen åkte jag bort till Daniel för att lämna hans julklapp samt Astrid och Sunes... Fick fler av dem....

Erika såg Kalle hos sin pappa och jag löste sudoku under tiden Jan och Tim såg det hos mamma :P Sen kom Nettan med Erika och efter ett tag blev det mat... =) Det skrattades och pratades en del....

Efter maten spelade vi lite yatzy och bara tog det lugnt...

Julklapparna delades ut och efteråt såg vi Mamma Mia.... Den var väl sådär... Inte som jag väntat mig direkt... Trodde ärligt att den skulle vara bättre, men den var inte direkt dålig... Men ingen WOW film heller... Sen såg vi lite på Robert Gustafsson "Fullpackat"... Han e verkligen sanslös den där grabben!

Juldagen.... Vaknade ganska sent... Inte ens mormor var uppe förrän efter nio :) Åt frukost.... Försökte mig på Tims hemmabio system, men GRRRRRRRR..... Dumma det.... Spelade yatzy och sen åkte Erika till Rikard... Var bara en allmän mysdag och på kvällen blev det bingo igen =)

Idag e det då tvätt och sånt trist men det e två lediga dagar till *jippi*

Hoppas ni haft en underbar "julhelg" och att ni inte ätit allt för mycket av julmaten=)

Det enda som oroar e att HAN inte hört av sig sen förra måndagen eller så... Men men... kan vara mycket att stå i nu i juletid... Det kommer väl hoppas jag!!!

Tjingeling!


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback