Helgen

Den har väl inte varit så hemskt rolig som jag förväntade mig men det allra mesta beror på en viss R... Egentligen så e det visst så att människor kan förändras, men i det här fallet tvivlar jag... Personen gör allt för att köra över mig och jag tror ärligt inte en sekund på hans motiv, då jag vet att det itne alls e han som tar det... Så jag ska jobba fram ett papper innan något annat händer... Får prata med Jan... Han kan det här =) Pratade förövrigt läääääänge med J_an igår och det var det absolut bästa samtal jag haft på länge =) Tusen tack för hjälpen! Så efter jul ska det nog bli ordning på torpet=) Kanske att man då kan se saker på ett annat sätt oxå... Älskar er mamma och Jan!

Iaf en kort summering=)

Fredagen bestod av massa pepparkaksbak =) Och mys... Helt underbart var det... Lördag var det tvätt *blä* och sen bort till mormor som bjöd på gudomlig mat och ett underbart sällskap :D När vi kom hem hade vi även plockat upp Jocke=)

Söndag... "Erase and rewind" så enough said om den...

Nu ska jag göra vid mig för att kunna komma iväg på jobb... Tror inte vi e så många barn och kanske att det blivit fler dropp men vi hörs kanske senare... Ska städa och stryka (Som vanligt) när jag kommer hem men det blir inte så mycket av den varan i morgon ju för då kommer Tinis:)

Om vi inte hörs innan så får ni ha en RIKTIGT GOD JUL!!!!!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Jessie

God jul till dig också....


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback