Halva dagen

Har gått och faktiskt har jag klarat av hälften av grejerna *hehe* Eller nästan iaf...

Varit ute med reklamen och e halvfärdig... Ska ner i källaren oc hta upp tvätten nu tänkte jag och sen ta resten av reklamrundan så det blir klart=)

När folk ska prata med mig så uppskattar ajg om det itne görs i gåtor;) Ni får gärna säga rakt ut att där oc hdär tyckte jag att du skrev lite konstigt vad betyder det? Eller Wow, träffar du så många?? Men säg itne en sak och sen bara lämna det för det känns så oseriöst... =) Men lämna kommentarer hoppas jag att ni gör... =)

Och bara för att klargöra... Nej jag träffar inte någon grabb för tillfället... eller tja jo lite då och då;) Men det e EN inte flera=) Så nu har jag nog klargjort vad några undrat över=) Undrar ni över vem någon e så släng iväg en kommentar eller mail och fråga istället för att komma med halvfärdiga pikar=)

Hoppas att ni förstår vad jag menar;)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Kenneth

Alltså..rackarn vad du pysslat på med din hobby idag. Tänkte att om du tycker det är väldigt skoj så kanske jag kan skicka ned lite ;-)

2008-12-07 @ 18:36:28
Postat av: Therese

hehe Javisst... Eller eh.. nä inte då;)

Postat av: Tim

Jaså vem e HAN då?????

2008-12-08 @ 18:14:14
Postat av: Therese

Ja du TIm s'g det ;) Det får du kanske reda på någon gång i framtiden... Eller inte...

2008-12-08 @ 19:31:33
URL: http://esenese.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback